Acun Ilıcalı ve Mesut Özil, karşılıklı dans ediyorlar

  görünümler 818,038

Ajansspor

Ajansspor

3 yıl önce

Acun Ilıcalı, Mesut Özil'in düğününde yıldız futbolcuyla karşılıklı dans etti.
📌 Kanalımıza abone olmayı unutmayın ➡️ bit.ly/2Qo7pso
📰 Ajansspor.com: bit.ly/2oZpjoT
➡️ Twitter: bit.ly/2p2fqH0
➡️ Facebook: bit.ly/2ObSwb5
➡️ Instagram: bit.ly/2Qo63hi

YORUMLAR: 778
Ajansspor
Ajansspor 3 yıl önce
Yepyeni içerikler için kanalımıza abone olmayı unutma! 👉youtube.com/ajansspor
Luna Moon
Luna Moon 4 aylar önce
Nslll danss bu oturuyoo gibii..oturcak gibi..yoksa oturmuşmuşmu..belli değill..
Usta73
Usta73 Yıl önce
Başardı
𝐌𝐮𝐫𝐚𝐝𝐨𝐯¹⁹⁰⁷
𝐌𝐮𝐫𝐚𝐝𝐨𝐯¹⁹⁰⁷ Yıl önce
Mesut fenerde 💛💙
Hakan Koç
Hakan Koç Yıl önce
@Utku Yavaş kardeşim benim güzel kardeşim tabletten yazıyorum kardeşimin tableti hadi git işine bak hele bebe
es
es 3 yıl önce
Acun kanarya dansıyla Mesut’u etkileyip Fener’e getirmeye çalışıyor
mehmet
mehmet 5 aylar önce
Şarkının adi
Furkan Kaba
Furkan Kaba 6 aylar önce
Hahahahahahahhshsianwjksbxvx HAYKIRDIM
Swendky Official
Swendky Official 6 aylar önce
jadksjdkasjdk 2022 de fener ilk 11 .d
Tuğra Kaçan
Tuğra Kaçan 10 aylar önce
200
Hasan Pekmez
Hasan Pekmez 3 yıl önce
Acun kendi düğününde bile böyle vahşi oynamadı😂😂😂
Cythraul
Cythraul Yıl önce
1000. Like :D
Enes Koç
Enes Koç Yıl önce
@Abdullah Melih türkkal 1907 Gfb vay ağzına sağlık arkadaş başka birşey dinleseydin
Abdullah Melih türkkal 1907 Gfb
Abdullah Melih türkkal 1907 Gfb Yıl önce
Fenere getirecek
Tunahan Alpan
Tunahan Alpan 3 yıl önce
Fenerli Acun avına kıvrak hareketlerle yaklaşıyor
Just Laixaz
Just Laixaz Yıl önce
Artık sadece Acun değil, Mesut'da Fenerli ke0cjw9cjwockw9ckw
Hakan Kizilkaya
Hakan Kizilkaya Yıl önce
😂😂😂
Kemal Hamuray
Kemal Hamuray Yıl önce
@Johnny Bravo hayrly olsun
Sercan Bektaş
Sercan Bektaş Yıl önce
Mesut Özil Fenerbahçe'ye transfer olduktan sonra gelenler? +1
EMRE TANTUR
EMRE TANTUR Yıl önce
İlk defa acunu dans ederken gördük, işte mesut böyle bir futbolcuydu 😅
Namı Diğer KARAESKİ
Namı Diğer KARAESKİ Yıl önce
Bu dansla Fener'e Mesut'u getirdin ya Salsa yapsan Firmino'yu bile getirirsin be Acun 😂😂
Eren1905
Eren1905 9 aylar önce
Firmino mesut kadar enayi değil pl den stsl ye gelsin
Son Kale
Son Kale 3 yıl önce
Baba iyi niyetinizden şüphem yok ama bu transfer çok zor inşallah gelir Fenerbahçemize 💙💛 Not: yazali bir sene olmuş hayal gercek oldu mesut olduk beyler 🥰
BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR
BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR Yıl önce
@Umut Seferler hahahahahahahaaha
Umut Seferler
Umut Seferler Yıl önce
@FUTBOL DİYARI alex>hagi+malatasaryimın şikeli tarihi
FUTBOL DİYARI
FUTBOL DİYARI Yıl önce
@Umut Seferler işte buna bruh denir o zaman bende şunu diyim Hagi>fenerin olmayan tarihi
Umut Seferler
Umut Seferler Yıl önce
@FUTBOL DİYARI mesut>gs tarihi
FUTBOL DİYARI
FUTBOL DİYARI Yıl önce
Ne söyleyim bizde Galatasaraylılar olarak mesut olduk ahahahahajha
Delil Özel
Delil Özel 2 yıl önce
Hayatı acun gibi yaşamak lazım hiçbir şeyi takmayacan sadece eğlencene bakacaksın
MÜCAHİT SALİM
MÜCAHİT SALİM Yıl önce
Mesut’un transfer haberini duyunca buraya geldim
İhsan Emsalsiz
İhsan Emsalsiz Yıl önce
Ve Tarih “08 Ocak 2021” Mesut Özil Fenerbahçe’ye transfer olur :)
YUSUF YILMAZ
YUSUF YILMAZ Yıl önce
Yine ayni sezon mesut bir bok yapamaz😂
spageti mafya
spageti mafya Yıl önce
31 (neden yazdığımı bilmiyorum...) 31
BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR
BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR Yıl önce
@Tog la aynen het kaç 30 top kaptirito ben ciksam daha iyi oynarım
Tog la
Tog la Yıl önce
Ölü bir fosil bulundu, kim bulursa mesut olsun😂
Erdem Tınkır
Erdem Tınkır 3 yıl önce
Tamamdir mesut ozil futbolu bıraktığında survivor i garantilemiş jdjdhd
Umt`AYKT
Umt`AYKT Yıl önce
Busra Celik futbolu bıraktığında demiş
Busra Celik
Busra Celik Yıl önce
Yoo.feneri garantiledi su an🏆
Görkem Taştan
Görkem Taştan Yıl önce
Allah'ın bir kulu olsun ki hiç bir özelliği olmadan kendini dünya ya bu kadar sevdirsin.basarilarindan bahsetmiyorum.💛💙
adem taşova
adem taşova Yıl önce
az kaldı gelsin bizde böyle oynayacağız 💛💙
Cankfy
Cankfy Yıl önce
Kendi düğününde oynamayıp, Mesut'un düğününde oynayan adam gibi adam.
HZ
HZ Yıl önce
BİRİSİ ŞUNUN 1 SAATLİK VERSİYONUNU YAPSIN ATSIN ALLAH İÇİN 😄😄😄
Erbil A.
Erbil A. 3 yıl önce
Acun dans etmemis ,sanki dans acunu etmis :))
Azerbaycan Türkiye
Azerbaycan Türkiye 3 yıl önce
Insanin yaşi başi deyilen bir şey var ki ne yapsa ne etse Para zenginlik olmuyor bezi işler o üzden de ağir olacakdir insan ...
aysu huseynli
aysu huseynli 3 yıl önce
Mesut ve Aminennin düğünü çok güzel yaa onlarınkine baktığımda artık gitek istemediğim düğünlere dirmek istiyoru o derece samimi ve tatlı ve bizim düğünler gibi bir düğün
Oguz Sen
Oguz Sen 2 yıl önce
Düğününde niye oynamadığıni anladınız mı adama yakışmıyor oda biliyor takdir ediyorum kendisini
Murat Maho
Murat Maho Yıl önce
Mesut ist ein super Spieler ... und das er seinen Land so treu ist finde ich einfach nur klasse 👍 Respekt ... Brawo Mesut helal kardes
Serkan D
Serkan D 3 yıl önce
💛 neden oynamadığı da belli oldu, düğününde. ısrar etmeyecektik, ne kadar kötü olabilir ki sorusunu sorduk hep.. işte cevabı. 💙 🤣😅 Acun bey alınmayın lütfen, sizi sevdiğimizden, söylüyoruz bunları, dost acı ferçeği söyleyendir
Nihat Həşimov
Nihat Həşimov Yıl önce
Derbi galibiyyetinden sonra burdayım 😆💛❤
Alper Isciler
Alper Isciler Yıl önce
Bence eğerki pazartesi gelirse inşallaj gelir acun ile beraber tribünde izler macı hayalimiz o yönder acun 2 yıl önceden belli etmiş :)
T.C
T.C 2 yıl önce
Acun kraldır Adam gibi ADAMDIR seviyoruz Acunu
X Four
X Four Yıl önce
Mesut'un fenere geldiğini öğrenince ben
NARKOZ
NARKOZ 3 yıl önce
Fenerime gelsin diye kanarya dansı yapıyo adamsı acun
?
? Yıl önce
@Gül Yildirim geldi
Gül Yildirim
Gül Yildirim 3 yıl önce
Bence Mesut disarda kalsin bizim gururumuz o.
Tolga Ilhan
Tolga Ilhan Yıl önce
Düğününde boyle oynamadı adam Adamsin acun baba
Soydan Özkan
Soydan Özkan Yıl önce
Bu Adam yıllardır yetenek yarışmalarında dans edenlere evet ya da hayır diyordu. İronik 😂
reXon TR
reXon TR Yıl önce
Acunun bu dansı Mesut'u Fenerbahçe'ye getirmek içindi ve işe yaradı.
Melih Kznc
Melih Kznc 3 yıl önce
Mesut Özilin düğününde alişan çaldıran hayat bize ne yapmaz!
ismail kavla
ismail kavla 3 yıl önce
Denemediği yol girmedik şekil kalmamış tebrik ediyorum acunu yengeç dansı da etkili olabilirdi belki deneyebilirdi nese o kadar kusur kadı kızında da olur
Busra Celik
Busra Celik Yıl önce
Şey fenere geldi ama sen bilirsin.
Alperen Sungur
Alperen Sungur Yıl önce
Acun'un Mesut'u fenere getirdiğini gören takımlar hemen acunu alıp istediği transferlerin yanına götürecekler ve dans ettirecekler :)
Ferhat K.
Ferhat K. 2 yıl önce
Acun ayni dişisini etkilemeye calişan Komodo Ejderi gibi oynuyor😂
Azad Balsak
Azad Balsak Yıl önce
Mesutunu etkilemeye çalışan acun dansı
Mustafa
Mustafa 3 yıl önce
Hersey fener için :)))
Special__7o7
Special__7o7 Yıl önce
Artik zamani geldi... Kadikoyde Yaparsiniz bunu 💛💙
Special__7o7
Special__7o7 Yıl önce
@BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR Falcaonun maawini hesaplayin siz .. Penaltilarla Wampiyonluk arayin ne aslani be. Kedi kedi
BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR
BOZKURT YÜZBAŞI YAMTAR Yıl önce
Mesut kadikoyde galibiyeti yok nsakala ve necibin var puhahahaaaaa
Serkan TİRYAKİ
Serkan TİRYAKİ Yıl önce
Bu dansın etkisiyle Mesut,Fenerbahçe'ye gelmeye ikna oldu:Abi ne güzel dans ediyorsun?O zaman ben Fenerbahçe'ye geleyim.Ve senin bu dansından mahrum kalmayayım dedi.
Beyonce Knowles
Beyonce Knowles 3 yıl önce
Acunu ilk defa böyle görüyorum her halde kafası iyi 🤣ne yaptığını bilmiyor😜
Ahmet Taş
Ahmet Taş Yıl önce
O bu değilde alişanın şarkısı çalıyor diye nasılda mutlu oluyor 😀
My Name Is Error
My Name Is Error Yıl önce
Kim derdi ki 1 yıl sonra Acun un fanatik olduğu takıma geleceğini
Yasin Polat
Yasin Polat Yıl önce
Kendide koyı fenerbahçeli zaten
Fearless Alfa
Fearless Alfa Yıl önce
Acun Arizona kertenkelesi dansı yaparak Mesutu etkiliyor ve fenerbahçe transferini bir yıl gecikmeli de olsa gerçekleştiriyor. 😆👍
Zırpotoz
Zırpotoz Yıl önce
Acunun kendi düğününde oynamayip özilin düğününde oynaması...
dortmund29 dort
dortmund29 dort 3 yıl önce
acun ilicali bitanedir candir
Enes Koç
Enes Koç Yıl önce
Acun o ara ayarladı fenere zaten 😂
gorkem t
gorkem t Yıl önce
Geldi su an böyleyiz taraftar olarak
M’Akif köse
M’Akif köse Yıl önce
melekler senin için imza topluyor dedi acun mesuta 😁😁
Barlas Akbulut
Barlas Akbulut Yıl önce
Acun Bey'i ilk defa böyle görüyorum, ama yakışmış da. 😁👍👏
VMRTV
VMRTV Yıl önce
Survivorda nasıl acunu ciddiye alıp dinlicem artık
KalemdenAleme
KalemdenAleme Yıl önce
acuna takım giydirmeyin giyince kabile dansı falan yapıyor muhtemelen kabile dansı ile bizim anlayamadığımız uzaylı iletişimi kurup bişeyler konuştular
alparslan
alparslan Yıl önce
Şu hareketlere, şu dans figürlerine bak. Yılanı deliğinden çıkartırsın Acun.
Ayşe Gülmez
Ayşe Gülmez 3 yıl önce
Acun yaa yapma böyle yakışmıyor sana 😂😂😂
Hande Ercel
Hande Ercel 3 yıl önce
Acunu dans ederek gormek bana cok degisik geldi 😂😂😂
Burak 55
Burak 55 Yıl önce
An Itibariyle biz Fenerbahce taraftarlari :)
Burak 55
Burak 55 Yıl önce
Mustafa Muhammet'i mi abartalim müdür? :)
Burak Çelik
Burak Çelik 2 yıl önce
Acun Abi ülkemizde örnek olacak sayılı iş insanlarindasin, seni çok seviyorum, Erzurum'un güzel insanı, hemşehrim
Baran kaya
Baran kaya Yıl önce
Bütün Fenerbahçe ailesi toplanmış vay be iyi ki varsın iz flsari kanaryam
erdem su
erdem su Yıl önce
Acun dans etti mesut Özil Fener'e geldi helal😂
İbrahim Demirel
İbrahim Demirel Yıl önce
Abi bu mesut tam bir Anadolu çocuğu Nasıl Alman millî takımını seçti hala anlamış değilim. Ama şunu düşünüyorum muhtemelen ailesinden birileri Alman milli takımını seçmesini söyledi yoksa bu adam tam olarak bizden
Meltem Polat
Meltem Polat Yıl önce
Yetişkin bir kanarya (ACUN) bir mamayi (Mesut) etkilerken işte böyle göruntuleniyor MESUTA MAMA DEMEME KIZMAYIN
Can Can
Can Can Yıl önce
Adam kendi düğününde o kadar oynamadı lan mesut değerini bil
Tugay Cihan
Tugay Cihan 3 yıl önce
Beğendim on numara 🙏😊
Taçsız Kral
Taçsız Kral Yıl önce
Olm o nasıl oynamak şan gülmelten ölecem şimdi dldlmdm😂😂
Ofsayt çizgisini Çeken şahıs
Ofsayt çizgisini Çeken şahıs Yıl önce
Reis oynadı zıpladı mesutu fenere getirdi
Adriana Ani
Adriana Ani 2 yıl önce
Adam her haliyle guzel😄😊
s. f.
s. f. Yıl önce
Mesut transferinden sonra fenerliler😂💛💙
Emrah Sepetci
Emrah Sepetci 2 yıl önce
Acun abi sen dans etme mûmkûnse Sanki dolmuşta gidiyo
güven kesat
güven kesat 3 yıl önce
Super insanlar ömründe birdefa yasiyor !! Fener Özili alirsa super olur bomba yakisir Fenere !!
erkan Toprak
erkan Toprak 3 yıl önce
Acun ve dans ilk defa 😂😂
feyyaz büdün
feyyaz büdün Yıl önce
Neden
Playstation Go
Playstation Go Yıl önce
Fenerbahçe şampiyon olsun böyle oynayacam 😂
Sunay Kechedzhiev
Sunay Kechedzhiev Yıl önce
Dans denince akıllara Acun geliyor
Şevval Erden
Şevval Erden 3 yıl önce
Acun kendi düğününde bile böyle oynamadı
Galatasaraylı 1905
Galatasaraylı 1905 3 yıl önce
Acun özile dediki fenere gel ben ödücem seni özilde dügünümde oynarsan gelecem dedi ve sonucu yakinda görürsünüz...😂😂😂
Muhammed Ayvaz
Muhammed Ayvaz 3 yıl önce
Sen koskoca acun medyanın sahibisin kendine gel abi 😀😀😀😀
M K
M K Yıl önce
O nasil bir dans ya gülmekten öldüm
Ahmet Hamza
Ahmet Hamza 3 yıl önce
Acun taş düşürüyor sanki dansa bak 😃
Burak Bulut
Burak Bulut 3 yıl önce
Acunu ilk defa böyle görüyom bu ne ya :D
Jcvd Hydt
Jcvd Hydt Yıl önce
17.01.2021 mesut Fenerbahçe de 💛💙
Ayşegül Erkan
Ayşegül Erkan Yıl önce
Acun ne güzel tutuyo ama adamı :D
Anonymisen
Anonymisen Yıl önce
HELAL OLSUN SANA MESUT
Animal Kingdom
Animal Kingdom 3 yıl önce
Fenerin yeni baskani acun olsun diyenler?
Turan Serce
Turan Serce 3 yıl önce
Bütün tüm ünlüler burada birbir buluşmuşlar Alişan Acun Tayyip versaire versaire ....
Gauss ve Öğretmeni - Gauss Toplamı
3:44
Matematik Kafası
görünümler 247 B
ТОП 10 лучших моментов с Зеленским
16:39
Последний Шанс
görünümler 1,5 Mn
Mabel Matiz - Karakol
4:35
mabelmatiz
görünümler 3,8 Mn
BEBEĞİMİN YÜZÜYLE İLK HAFTALIK VLOG
55:41
GİZLİ MÜŞTERİ OLDUM! (İLGİNÇ MESLEKLER)
18:55
Orkun Işıtmak
görünümler 2 Mn
Melekler İmza Topluyor
4:17
Alişan Official
görünümler 78 B
Hakan Calhanoglu dügün Zeybek
6:01
Mona Esra
görünümler 15 Mn
Шведский язык? Сейчас объясню!
7:11
Neymar vs Pele 🥶🥵
0:23
Solar_FTBL
görünümler 436 B